Известие

Collapse
No announcement yet.

дълго време без ток

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • дълго време без ток

    колеги вчера ми падно акумолатора но понеже се разболях и са колата е без ток.ше и станели нещо ако седи повече време така.мерси

  • #2
    Ако и за момент се съмняваш, че акумулатора е слаб, въобще не се опитвай да я палиш. Най-добре го свали, зареди го добре и тогава. В противен случай, при опит за старт, компютъра ще отчете ниско напрежение, ще натрупа грешки, може да има други негативни последствия...

    Каква е колата все пак?
    Last edited by spe4elist; d.m.y г., 19:36.

    Comment


    • #3
      Не е задължително да трупа грешки при опит за палене със слаб акумулатор. И едва ли нещо може да се случи, ако стои така колата. Най-много да не отвори централното
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
        Не е задължително да трупа грешки при опит за палене със слаб акумулатор. И едва ли нещо може да се случи, ако стои така колата. Най-много да не отвори централното
        Ако Галин го напише тук, ще повярваш ли?
        75% от грешките в компютрите са от "ниско напрежение" или "високо съпротивление" (следствие от ниското напрежение)....

        Искам да обърна внимание - при опит за старт със слаб акумулатор

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
          Ако Галин го напише тук, ще повярваш ли?
          75% от грешките в компютрите са от "ниско напрежение" или "високо съпротивление" (следствие от ниското напрежение)....

          Искам да обърна внимание - при опит за старт със слаб акумулатор
          Колега за 145/6 ли става въпрос?
          _____________________
          Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX

          Comment


          • #6
            146 1.6 тс

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
              Ако Галин го напише тук, ще повярваш ли?
              75% от грешките в компютрите са от "ниско напрежение" или "високо съпротивление" (следствие от ниското напрежение)....

              Искам да обърна внимание - при опит за старт със слаб акумулатор
              Да трупа грешки е едно, но чак пък да има негативни последствия... Иначе вярвам, защото на мен често ми присветват АБС+ЕБД при палене, дори и лятото, понеже са чувствителни системи, които се вляят силно от тока на акумулатора, но си гасне лампата за по-малко от 4-5 секунди след запалване и няма грижи. А негативни последствия не съм забелязал
              С други думи, не е задължително да е слаб акумулаторът. Моментния спад на напрежението по време на палене също може да бъде отчетен като грешка
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment


              • #8
                На колана едва ли , но на акумулатора може да му стане нещо. Ето ако имаш време прочети полезно четиво за него:
                http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=20091
                166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                  Да трупа грешки е едно, но чак пък да има негативни последствия... ...
                  Любимият на много фенове модел 156, страда от един често срещан проблем - а именно свети лампата на еър бега, т.е. не работи. Супер капризната френска централа на първите екземпляри (`97 - `00 г.) с една възглавница, се скапва от регистрирано ниско напрежение в акумулатора. Това е рапорта на диагностичната апаратура...

                  Това е само един от многото случаи на дефекти, следствие на ниско напрежение...

                  Comment


                  • #10
                    колко трябва да ми е голям акумолатора,моят е 62ah.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                      Любимият на много фенове модел 156, страда от един често срещан проблем - а именно свети лампата на еър бега, т.е. не работи. Супер капризната френска централа на първите екземпляри (`97 - `00 г.) с една възглавница, се скапва от регистрирано ниско напрежение в акумулатора. Това е рапорта на диагностичната апаратура...

                      Това е само един от многото случаи на дефекти, следствие на ниско напрежение...
                      За първите централи, с по една възглавница и аз съм чувал лоши вести. Даже е проблем да се намери друга, защото такива, за две възглавници, не ставали.
                      _______
                      146 JTD - ex
                      Renault Megane II 1.5 dci - ex

                      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mariio Покажи съобщение
                        колко трябва да ми е голям акумолатора,моят е 62ah.
                        Това е верният капацитет...

                        Comment

                        Working...
                        X